Registreren

FAQ

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Contacteer onze klantendienst via telefoon op 0800 900 80, via ons contactformulier of verzend een e-mail naar info@daybyday.be

Het antwoord is eenvoudig: Day by Day vervoert ALLES. Grote en kleine zendingen, kostbare objecten of documenten: alles wat wettelijk toegestaan is, is mogelijk.

Met onze Day by Day Direct formule wordt het pakket, Indien u tijdig bestelt, meestal nog dezelfde dag geleverd.

Inderdaad, dat kunt u. Indien u geen BTW-nummer heeft, laat u dit veld tijdens uw registratie als klant leeg en vult u uw coördinaten manueel in. Verder is de bestelprocedure identiek.

Zorg dat uw colli’s goed ingepakt zijn. Tips vindt u op deze link. Wilt u bijzonder kwetsbare producten of grote objecten verzenden? Neem dan best even contact op met onze klantendienst via e-mail via info@daybyday.be of per telefoon (0800 900 80).

Om de status van een verzending te bekijken, logt u in en kiest u de knop ‘track and trace bekijken’. U kunt vervolgens zoeken op ordernummer, referentie en verzenddatum.

U kunt een schatting berekenen voor uw binnenlandse verzendingen met onze Direct en Direct Plus-formules. Zodra u ingelogd bent vindt u de link ‘uw expresprijs berekenen’. Indien u prijzen voor andere diensten wenst, kunt u best onze klantendienst via e-mail via info@daybyday.be of per telefoon (0800 900 80) contacteren.

Dat hangt af van heel veel verschillende factoren. U contacteert best onze klantendienst via e-mail via info@daybyday.be of per telefoon (0800 900 80).